CUDDLANKA

By | 17:22
Cześć! Miło mi powitać Cię na moim blogu. Nie znam przyczyny, z powodu której się tutaj znalazłeś, ale mam nadzieję, że nie jesteś zawiedziony drogi Czytelniku. Chcę, żebyś czuł się w mojej przestrzeni komfortowo i radośnie. Może w uzyskaniu tego efektu pomoże Ci zapoznanie się ze mną - autorką tego bloga.
Mam na imię Ania i jestem tegoroczną maturzystką. Obym niedługo mogła przedstawić się jako studentka! Obecnie mieszkam w moim rodzinnym domu na pograniczu Mazowsza i Podlasia. Jestem otwartą i roześmianą osobą. Większość osób, które mnie zna powie, że mam specyficzne poczucie humoru. Ja dodam jedynie, że staram się podchodzić do życia optymistycznie i nie marnuję wiele czasu na smutek. Wszystko co małe i słodkie od razu podbija moje serducho! Uwielbiam robić zdjęcia i chcę się w tym doskonalić. Poza tym lubię czytać książki i oglądać filmy ( a tych zobaczyłam już wiele). Mam też lekkie objawy uzależnienia od youtube.
Bloga założyłam, bo lubię pisać i chcę mieć kontakt z ludźmi. Chciałabym też w jakiś sposób wyrażać siebie, więc będę tutaj pisała posty lifestylowe, kosmetyczne, pokażę wam efekty moich zdjęć. Myślę, że znajdziecie tu również mnóstwo inspiracji, recenzji książek i filmów, czyli w skrócie wszystkiego, co mnie interesuje. 
Śmiało! Napisz do mnie, jeżeli masz jakieś pytania, albo chcesz pogadać! Chętnie odpiszę.
Buziaki,
Cuddlanka
Nowszy post Starszy post Strona główna